سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یه باکس افکت دار جالب

خوب دوستان عزیز من دوتا عذرخواهی بدهکارم به شما . اول این که تو نظرسنجی کدهای جاوااسکریپت بیشترین طرفدار رو داشت و من اخیرا خیلی کم کد جاوا گذاشتم تو سایت . دوم هم این که دیر آپدیت می کنم . امیدوارم بپذیرید از من این عذر خواهی رو .

کدی که امروز براتون میزارم یه باکس جالب هستش . به این ترتیب که تو این باکس شما می تونید متن خودتون رو وارد کنید و با دکمه ای که زیر باکس هست متن بعدی رو با افکت عوض کنید . بهتره که خودتون کد و نمایشش رو ببینید :

نمایش کد

 عزیزان از اینکه نمیرسم به سوالهاتون کامل جواب بدم عذر می خوام . من هفته ای 1 ساعت میام بالا . پس قبول کنید مشکله برام . ضمنا اون عزیزانی هم که خواستار تبادل لینک بودن : باید بگم که من وقت ندارم فعلا برا تبادل و برای کارای متفرقه . من با هر سایت یا وبلاگی تبادل لینک می کنم ولی اگه وقتمو نگیره . الان وقت ندارم . ولی قول میدم به محض اینکه دوباره شروع کردم به آپدیت روز به روز سایت تبادل هم میکنم .